Her kommer Ole Brumm Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg og sambo skal gå fra hverandre og jeg er på jakt etter leilighet. Vi har to barn som er 2 og 4 år som vi skal ha 50/50. 1) 45 kvadrat med 2 soverom. Grei løsning, men lita stue og kjøkken. Men ungene får et eget soverom. 2) 51 kvadrat med 1 soverom. Fin, men da må de dele rom med mamma. Hva ville dere ha valgt? Jeg skal kjøpe en av disse. Har ikke råd til noe større med 2 soverom, så 45 kvadrat er det største jeg har råd til.
Musemor med tre søte små Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg ville nok he valgt den med 2 soverom. Når man har små barn er det veldig godt å ha noe som er sitt eget.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Hadde oftret litt plass i stue og på kjøkkenet for å få eget rom til ungene ja!
annki83 Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 to soverom helt klart. er ikke så lenge det er greit å ha alle sammen på ett soverom.
It's all about me Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Uten tvil nummer 1. Eget rom til ungene setter jeg høyest.
Her kommer Ole Brumm Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk for mange innspill. Var nok den jeg hellet mest mot jeg også =) Er jo bare 2 år til størsten skal begynne på skolen, er ikke såååå kult å dele rom med mamma da =) Da får han heller ta til takke og dele med lillesøster =)
du og jeg og vi to Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Ja, ellers må han jo dele med både lillesøster og mamma, og det kan bli slitsomt for dere alle i lengden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå