Gå til innhold

Annabel, Anabell eller Annabelle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så og si bestemt oss for navn til lille tulla i magen, men er så usikker på hvilken måte vi vil skrive det på! Uttalen vil være den samme uansett, men hvilken måte å skrive det på er den fineste?

 

Håper på noen inspill her :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt Annabel uten tvil.

 

Anabell får meg til å assosiere med en bjelle og Annabelle blir for sukkersøtt for meg.

 

Helt klart Annabel for min del..

Skrevet

Takk for svar. Det var det vi hadde tenkt å bruke. Men det skal ikke være lett dette her.. =)

Skrevet

Nei, skal vel aldri være lett:) Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...