Mammaen til Annabel <3 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Vi har så og si bestemt oss for navn til lille tulla i magen, men er så usikker på hvilken måte vi vil skrive det på! Uttalen vil være den samme uansett, men hvilken måte å skrive det på er den fineste? Håper på noen inspill her
MorStine+jente09 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde valgt Annabel uten tvil. Anabell får meg til å assosiere med en bjelle og Annabelle blir for sukkersøtt for meg. Helt klart Annabel for min del..
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Takk for svar. Det var det vi hadde tenkt å bruke. Men det skal ikke være lett dette her.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå