Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Har i dag fått noen tak nederst i magen,og litt øm i korsryggen.. Er det at lillegutt er på vei å legge seg til rette? Eller hva skjer tro?? Er 33+2 i dag:)
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 hmm.. ikke godt å si... kan jo bety at han legger seg til rette, men også at det er kraftie kynnere? eller tilogmed startenb på noe? hva med å ringe føden og få en sjekk??
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 tusen takk for svar:) roet seg litt etterhvert i går... men er der sånn inne mellom for det... vaska litt gulver i går.. så kan jo være derfor:)
Ettervinterkommervår Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Har hatt det sånn i maaange uker selv, har 6 dager til termin i dag... De siste dagene har de blitt kraftigere, som svake rier- men kommer kun innimellom og ikke regelmessig i det hele tatt...
Juni prinsesse Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Det skjer tydeligvis et eller annet i uke 33... Jeg er også 33+2 i dag, og har noe av det samme. Vondt og hard i magen, vond i ryggen, og kynnere til tusen. Har selvsagt lest innlegg til tusen fra andre som har det samme, og veldig mange er i uke 33... Det er nok kanskje første gang vi virkelig kan merke at kroppen er i ferd med å gjøre seg klar til fødsel?! Et av svarene var at modningsprosessen er startet. Klart vi merker en slik forandring. Jeg håper i hvert fall at prinsessa har tenkt å holde seg inni der ganske lenge ennå, så skal jeg heller tåle litt ubehag )
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 maaange uker??? uff... er jo ikke noe behaglig i det hele tatt når de taka kommer... jaja... er vel verdt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå