olebrum30_05&09&13 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 jeg tok disse prøvene først i oktober 08 da jeg va gravid, da var prøveresultatene påvist 39 IE/mL (Funn forenlig med tidligere gjennomgått rubellavirusinfeksjon eller vaksinasjon)... Så var det blindt egg og jeg hadde utskrapning.. Ble gravid igjen og tok prøvene på ny (februar) Og da viste prøvene: påvist 41 IE/mL (funn forenlig med tidligere gjennomgått rubellavirus eller vaksnasjon).. hva betyr dette? og hvorfor har det økt? Forstår såpass at jeg enten har hatt røde hunder eller fått vaksinasjon for det.. men hva har det å bety som gravid? hehe...
snuffe Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Når forskjellen er så liten hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. Kan være små ulikheter i sensitivitet fra lab til lab på mange prøver. Røde hunder er generelt ufarlig, men hos gravide kan det føre til abort og fosterskade. Du er immun og dermed ikke i en risikosone for dette.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 okey men da så bare så det nå.. har fått begge svar papirene dette svangerskapet hehe.. men da kan jeg jo kaste den gamleste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå