Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har selvfølgelig fått mensen i dag, og reiser til syden på lørdag. Er det noen som har hatt Tante Rød på besøk mens de har vært sydover? Er redd dette ødelegger hele ferien min
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ja, jeg har hatt det flere ganger... er som om man har det om man er hjemme det.. hvorfr skal det ødelegge ferien din? Kjøp tamponger..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg bruker bare tamponger, men de skal jo byttes så fort man har badet. Hvis jeg må skifte hver gang jeg har kommet opp av vannet for å sole meg, så blir det ganske tungvindt. HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Det har jeg aldri hørt om... Men må si det høres litt ekkelt ut, hvertfall med tanke på bading. HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Ikke ekkelt i det hele tatt, da kan du jo bade og sole deg uten å tenke på å måtte bytte tampong.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Det høres bra ut Hvordan funker dette? Pris, og hvor får jeg tak i det? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Dessverre så tror jeg du ikke rekker å få kjøpt det på nett siden du skal dra snart, og det sendes jo fra utlandet. Koster 150-250 kr på nettet, og det er noe som skal vare i opptil 10 år, så absolutt ikke dyrt. Her i Norge har jeg sett det i alternative butikker, men da koster det 400. Vet ikke hvordan det er nede i syden om de har sånne der. Men da jeg bestilte min divacup fra Storbritannia så tok det faktisk bare 2 dager å få den tilsendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå