Gå til innhold

Når man har rulleblad...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..får man adoptert da??

 

Min mann har narkotikabeslag på rullebladet, begynner jo å bli ei stund siden nå, men kan dette gjør at vi ikke får adoptere hvis vi noen gang velger det?!? Noen som har litt peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er lenge siden, og han har skikket seg bra etter dette, er det ikke sikkert det ødelegger søknaden deres. Men dere må forberede dere på at BV kommer til å "grille" ham om dette. Adopsjon og narkotika passer ikke sammen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så klart ikke!! Det er i hans fortid og noe han er helt ferdig med, for å si det sånn :)

 

Og det er noen år siden allerede, og det blir ei stund te vi evt. tenker adopsjon...men du vet damer..eg bare "må" tenke lenger fram enn neste eggløsning :P

 

Tusen takk for svar i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro at det hadde noe å si ja var han bruker selv og eller? en gang bruker alltid bruker......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for eg e så dum at eg ska gifte meg med ein narkoman....og prøver å få barn med han....

 

Herregud...eg må jo vær blond!!

 

Hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje norsk adopsjon, men jeg har til gode å hørt om et annet land som tillater adopsjon til noen med rulleblad. De har mange gode kandidater å velge mellom. Min bror fikk negativ svar pga høyt blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min venninne sin mann kjørte i fylla for omlag 20 år siden, ikke hatt noe på rullebladet etter det.. De ble godkjente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :) Godt å høre.

Har bare dette med adopsjon i bakhodet for nå da. Kanskje attpåklatten(e) blir adoptert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan bli godkjent av norske myndigheter, men myndighetene i adopsjonslandet trenger ikke å godkjenne dere som adoptiv foreldre. Narkotikadommer, sammen med en del andre åpenbare forbryteler, slår en ofte hardere ned på enn andre (i adopsjonsland). Når høyt blodtrykk hos et perfekt norsk par er årsak til avslag i Kina, tror jeg neppe en narkotikadom vil være populær. Kommer an på landet dere søker i.Sør Amerka er mer liberale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...