AO3 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Og hva var i tilfelle resultatet? Var det noen av dere som faktisk hadde for trangt bekken til å føde et normalstort barn i hodeleie? Jeg skal ta MR om ikke så lenge, og må vel dessverre innrømme at jeg i mitt stille sinn håper at bekkenet mitt viser seg ikke å ha store nok mål til vaginal fødsel, for da slipper jeg å grine meg til ks neste gang. Jeg vet man ikke burde tenke slik, men jeg klarer ikke la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå