Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jogget ca 5 km i går kveld og fikk skikkelig hold som jeg ikke "behandlet"/gjorde noe med! I dag har jeg fortsatt konstant hold i siden, hva kan det komme av? Tenkte jeg skulle ta med en lengre gåtur i hurtig takt i kveld, orker likom ikke tanken på å jogge med hold fra starten av! Noen som vet hva det kan väre?
Norwegian by injection Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Det kan være litt luft eller noe, kanskje? Jeg anbefaler deg å ta en løpetur ikveld og se hvordan du føler deg underveis. Blodsirkulasjon er bra.
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Tror ikke det er luft egentlig. Drakk masse vann FÖR joggeturem, ikke så smart. Sa til mannen min da jeg dro ut, at i dag kommer jeg til å få hold! OG det fikk jeg. Pleier aldri å få det! Men, nå henger det skikkelig i! Kanskje jeg tar meg en rolig joggetur i stedenfor gå tur! Hva pleier du å gjöre når du får hold Norwegian by injection? Du trener til maraton, ikke sant?
Norwegian by injection Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ja, stemmer trener til maraton. Jeg er heldig jeg, jeg kan ikke huske siste gangen jeg fikk hold. Igår løp jeg 20km...og forsatt ikke hold, får heller verk i føttene, he he! Du må bare se hvordan du føler deg. Synes alt er lettere når man bare kler på seg og kommer seg ut av huset....da får jeg en ny energi ihvertfall. God løpe/gå tur!
Norwegian by injection Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Venninna mi som jeg løp sammen med igår fikk hold da, hun løp med en stein i hånden. Hun sa at det hjalp.
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Så flink du er som jogger 2 mil!!! Fantastisk bra altså! Og takk for rådet om å ta en joggetur i stedenfor å gå, i dag gikk det KJEMPEBRA med jogginga. Bare flöt avgårde liksom! Deilig! Har ikke hatt hold på flere år jeg heller, men i går kom det altså som julekvelden på kjerringa! Antakelig fordi jeg hev innpå med vann!!! Takk igjen for gode råd, du vet hva du snakker om du :-)
Norwegian by injection Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Så bra at det gikk over da! Er ikke det rart? Noendager har jeg absolutt ikke lyst å trene, jeg må tvinge meg selv og etterpå er det så deilig! Det går som regel veldig bra, kroppen og sjelen har så godt av det! Lykke til videre med løpinga ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå