Gå til innhold

Blir dere lett betatt av andre? eller er det bare meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen med mannen i 7 år og vi har det egentlig veldig greit sammen :-) men jeg opplever at jeg blir betatt av andre- og da VELDIG betatt.. ikke sånn at jeg går over noen som helst strek men bare veldig..betatt.. !

vare alltid et par dager så går det som regel over, bare meg?? hehe

har ikke vært det såå mange ganger men, det har vært xen min som jeg aldri blei ferdig med, en utrolig hot fyr jeg traff på en fest for noen år siden og en suuuper fiiiin og utroolig snill en som jeg har kjent i et år som jeg plutselig har fått veldig slemme tanker om-- :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei, det spørs hva du legger i ordet betatt. Kan bli litt betatt av noen, men man bestemmer selv hvor langt en vil strekke tankene også.

Skrevet

allle har behov for litt ekstra oppmerksomhet og å bli flørtet med inni mellom ;-)

Skrevet

Jeg blir veldig sjelden betatt av noen. Det går det ihvertfall årevis imellom ;)

Skrevet

Ja, jeg blir lett betatt av andre. Hvertfall av enkelte. Og har dessverre også gått over streken pga dette

Skrevet

Jeg elsker mannen min over alt på jord!!

Men ja, jeg blir betatt :)

Har en x jeg har mye kontakt med.. Det var et helt greit forhold, og nå er vi gode venner.. Kanskje med en litt for flørtende undertone..

Også er det en jeg har jobba med, vi jobbet veldig tett i 4 mnd, og flørta litt, men snakket hele tiden om familiene våre da!

Betatt ja, sommerfugler i magen hvis jeg ser melding fra dem, men jeg gjør ikke noe med det...

Men det går ikke så fort over da.. Tar gjerne en stund.. Og kan blusse opp igjen..

Skrevet

vel...

Lille snille meg som nick sier jo alt..

Du gjør vel aldri noe utenfor boksen eller normene som andre setter?

Skrevet

Neida, du er ikke alene HI!

Skrevet

Jeg håper samboen forlater henne. Hun virker jo ikke helt i water og er utrolig lett på tråden.

Skrevet

Ja e har det sånn e og, men elsker jo amnnen min og komemr aldri til å gjøre noe med det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...