Gå til innhold

baby & avføring..


MammaTilTheo<3

Anbefalte innlegg

... ja jeg bare lurer, hvor ofte bæsjer babyene deres?

Har en liten krabat på 4 mnd her, og den siste mnd har det gått så lenge mellom hver bæsjebleie at jeg lurer på om han har fått/får forstoppelse. Men så plutselig kommer det, å da til gangs!!!

Tror hvertfall det må være en uke mellom hver gang han bæsjer ja, kan dette være normalt da?? Han får litt grøt på kvelden, ellers bare mm.

Tenkte kansje de bæsjet oftere når man begynte å venne dem på fast føde jeg... :S

 

Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knerten her er akkurat som din. Har akkurat levert ukas dose - skjønner ikke hvor han gjør av det. Men det er nok fullstendig normalt for en mm-unge. Har ikke gitt ham noe annet foreløpig, så alt som kommer ut er fullstendig flytende. Men når de begynner å få noe særlige mengder av annen mat bør det helst komme oftere, ellers er det fare for forstoppelse. Da er det svisker og malt for alle pengene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kan også være en låsning i ryggen bak brystet som påvirker bl.a tarmer og avføring. Sønnen min har det, og går til manuellterapaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det hos min i allefall. Han virker fullstendig tilfreds med livet og det virker ikke som det plager ham å bæsje så sjelden. Helsesøster sier at det er like normalt å bæsje hver dag som en gang i uka. I det siste har det forresten vært bare 3-4 dager mellom :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...