Gå til innhold

baby & avføring...


MammaTilTheo<3

Anbefalte innlegg

.. ja jeg bare lurer, hvor ofte bæsjer babyene deres?

Har en liten krabat på 4 mnd her, og den siste mnd har det gått så lenge mellom hver bæsjebleie at jeg lurer på om han har fått/får forstoppelse. Men så plutselig kommer det, å da til gangs!!!

Tror hvertfall det må være en uke mellom hver gang han bæsjer ja, kan dette være normalt da?? Han får litt grøt på kvelden, ellers bare mm.

Tenkte kansje de bæsjet oftere når man begynte å venne dem på fast føde jeg... :S

 

Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har merket det samme som deg. At han bæsjer sjeldnere. Er sikkert fordi grøten bruker lengre tid gjennom tarmene? Så lenge de får nok veske i seg går vel det greit? Var litt bekymret først jeg også, men ser jo nå at han bæsjer med jevne mellomrom, selv om det aldri lenger er hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at de bæsjer sjeldnere etter noen måneder. Babyer blir ikke forstoppa så lenge de får morsmelk. Lest det i Spebarnsboken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår lille gutt begynte plutselig å bæsje hele tiden, tom to - tre ganger per natt i en 14 dagers periode- vi holdt på å klikke!!!!

 

dette startet ca 1 uke etter intro av grøt. han har spist mme siste måneden før det.

 

Men nå er alt mer kontrollert....han bæsjer hver morgen når han får grøten og så kanskje en gang til på ettermiddagen. Nå har han spist grøt i snart 5 uker, og får nå morgen og kveld

 

Han hadde masse grønn og slimete bæsj, og mye bløte promper, men nok til at vi måtte skifte. Han ble kjempe-sår stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer det hverdag rundt kl 8.

Og innimellom rundt kveldsgrøt servering.

Plutselig må vi ha en pause midt i serveringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...