Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lisjen min drikke så lite... d variera selfølgelig fra dag til dag...noken daga vil han nesten ikkje ha melk...eg amma ikkje, ellers e han kjempe flink å ete, så i løpet av dagen ete han to fulle porsjona med graut (morning/kveld) så et beger frukt og melk..(toppen 100ml) så får han middag, da ete han gjerne heile middagsglas.. eg tilbyr og melk og vatn jamt heile dagen.. men d e svært lite han vil ha..han snur seg unna.. han e foresten 6 mnd..einaste tida eg får i han rikelig med melk e når eg gjer han i søvne.. og eg syns d e litt synd at d e einaste tida han drikke skikkeli når han søve, vil jo helst at når han søve so søve han uten at eg må plage han med melk, men da drikke han vertfall..

Ellers har greit med våte bleier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg var hos helsesøstera på mandag..og jeg nevne også det med at jeg synes han drikker så lite mme.

han får to grøtmåltider,middag og brødskive..jeg tilbyr melk før grøten og brødskiva og vann under måltidet.

han drikker kanskje 250ml i løpet av en dag..også en svelg med vann innimellom.

Helsesøstera sa at det var veldig bra det han fikk i seg,for han får veske gjennom grøt,frukt og det lille vannet han får i seg..Så lenge han har tissebleier så var det ikke noe fare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...