Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Kan ikke huske å ha kjent dette før ut i 3. trimester med de andre, men nå ligger vesla her og hikker og hikker. Andre gang jeg kjenner det i dag :-) Andre som kjenner det også?
MorStine+jente09 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Er ikke heeelt sikker, men lurte på om jeg kjente noe i går? Var ganske så rytmiske dunk der inne i fra, men de kom så ofte. Så vet ikke heeelt om det kan ha vert leamus? For det var under et sekunds mellomrom mellom de. Men veldig artig dersom det var hikke
Kortslutning Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Er 24 uker på vei og har kjent det 2 ganger allerede. Var artig første gangen. Kjente veldig godt at det var hikke, for det holdt på en stund:) Herlig:)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Hei! :-) Like fasinerende og koselig hver gang! :-) Denne gangen kjente jeg faktisk hikking i uke 20, og har kjent det ofte siden:-) Tror jeg må ha en glupsk baby inni der, for jeg begynner å bli kjempestor! ;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 jenta mi hikket tidlig, men husker ikke hvor tidlig jeg kjente det første gangen..hun hikket veldig mye de siste mnd, og mye som baby;-) foreløpig har jeg ikke kjent pjokken hikke og er 23+4;-)
bebis *aug09*juni12* Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Har ennå tilgode å kjenne hikke, men han sparker jo ut av ville verden.. så fort jeg setter meg ned eller slapper av litt så er han i gang.. hehe. er 24+3 idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå