Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Først er det kontroll hos JM. Det skal bli deilig siden jeg siste ukene har fått en del vann i kroppen og vært mye plaget med trykkende (panne)hodepine siste uken. Greit å få en sjekk på at BT og urinprøve ser fin ut :-) Så er det 3D ultralyd! DET gleder jeg meg til det! :-) Få sjekket om det fortsatt er en vesla inni der, eller om de så feil på ordinær UL, og ikke minst sett henne! Kanskje spørre om hun er normalt stor eller større også, så vet jeg litt mer hva jeg kan forvente av størrelse til fødsel ;-) Hører alle skryter så veldig av dette, så er kjempespent på hvordan det blir! Håper bare hun er i godt humør og riktig vil vise seg fram.
Mille** Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ja du kan virkelig glede deg, 3D UL er en kjempeopplevelse! Masse lykke til! )
~Milly~ Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 å, det høres ut som det blir en koslig dag!! Var ikke på 3D-ul med jenta vår, men skal definitivt på neste svangerskap =) Lykke til ihvertfall, håper dere får en kjempefin dag!! (og at du vil fortelle litt her etterpå=) )
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Kommer vel garantert til å fortelle ja, hehe... De hadde ikke 3D med de andre barna her i byen, så derfor "må" jeg bare nå :-) Alltid vært nysgjerrig på det, og nå fikk vi jo en litt uventet mulighet med denne vesle Oisannen vår i magen min ;-)
mamman til to gutter Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg var på 3d ultralyd i ca uke 31 og fikk antydet en baby på ca 4500g til termin. Sønnen min kom ca10dager før terminen og veide 3250g, så en antydning på vekt kan være veldig feil når den er lenge før termin, men veldig morsomt med 3d ultralyd uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå