Trønderbærta Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hun leier leilighet, og har det som trengs av hus-ting. Hun er alene med to barn. Hmmm....har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe, noen gode tips, noe som ikke blir satt til side, og som er litt gjennomtenkt?? Gavekort er en standard da, men ønsker å gjøre litt mer ut av denne gaven?!
♥♥♥ Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 gavekort på spa/hudpleie/fotpleie med tilhørende barnevakt?
Trønderbærta Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er åpen som barnevakt hele tiden når jeg ikke er på jobb uansett da, og har en av ungene hver morgen, og ofte også på overnatting (1-3 netter i uka). Gavekort på spa/hudpleie/fotpleie var ett bra forslag, hva er pris på noe slikt da???
celodi Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ta henne med deg på kino og middag,teateret eller noe. Gi henne gavekort på spa ja,det er jo godt.Så kan hun velge selv hva hun vil gjøre. Er vel forskjellig pris etter hvilken behandling man ønsker.Fra ca.400 og opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå