Gå til innhold

Tre gutter, en jente og spire (nicket)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Alva :)

Da har vi sett på den lille gutten vår :) det var helt fantastisk, men han var liten i forhold til termin.. Helt uventet, siden magen er stor..

En uke over tiden var vekten estimert til 3500 g.. synes det høres rart ut. Vil gjerne sammenlikne mål med deg i morgen, om du har lyst.. Han veide bare 782 g pr i dag i uke 27

Koselig lege som hadde veldig god tid til oss og fikk flotte bilder. Virkelig en opplevelse..

Er spent på å høre hvordan det går med deg i morgen :)

Skrevet

Å, så koselig! :-) Nå gleder jeg meg enda mer! Greit å få bekreftet kjønn også?

Vi kan godt sammenligne i morgen. Jeg har jo fått litt store gutter, så er spent på hvordan vesla ligger an i vekst. Skal til JM i morgen på vanlig kontroll også, så blir grundig sjekket i hvertfall, hehe...

Skrevet

Det var helt tydelig at det var en gutt ja :) Han var ikke sjenert for å si det sånn.

Mine andre barn har ikke vært små, mine to siste var 3980 g og jenta størst med 4110 g. Synes dette var litt rart og uventet, sidne jeg ligger høyt med SF mål. Er nok mye fostervann.

Glad jeg slipper en kjempebaby. Så for meg en på 4500 - 5000 g denne gangen.

Men hodet kan være stort, likevel. Jenta hadde 38 cm og det kjente jeg kan man si ;) Legen ville jeg skulle sende mail etter fødselen, slik at han kunne se hvor nøyaktig han greide å måle.

Lykke til i morgen! Og la meg høre hvordan det gikk.. :)

Skrevet

Det skal jeg :-)

Her var guttene 3900g, 4070g og 4440 g. de to første var 35 cm om hode, mens minste var 36 cm om hode. Ikke så ille det, men han kom med knytteneven inntil hode, så er helt med på "au-au" opplevelsen din ja, hehe... Hadde ikke gjort noe med en mindre baby denne gangen!

Skrevet

Da går vi for noen små nusk, men lite hode, rundt 34 cm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...