ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 jeg har de siste par dagene følt at det er "tungt" å puste. Har det på natten når jeg våkner, når jeg sitter i ro også, ikke bare når jeg er aktiv. Er 22+2 i dag og synes det er litt vel tidlig å bli tungpusta nå vel?Flere som er det? Fint å vite om dette er pga svangerskapet eller om det kan være noe annet.
duracellmamma Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 hei har det samme som deg.. blir tungpusta for ingenting... har spilt fotball i snart 13-14 år og røyka noen av de da men, men kondisen har aldri vært verre en nå... huff.. hehe.. er 22+3 forresten
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 ta det heeelt med ro, jeg har merka at formen er elendig allerede, og jeg er bare 15+3 i dag... Skal ikke mer enn å gå i trappene her i huset fra kjeller og til loftstue før jeg peser...
nr 2 i oktober? Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 ja jeg kjenner det jeg også. og jeg er bare i uke 17... tør ikke tenke på hvor ille det blir....
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 takk for svar, godt å vite at jeg ikke er alene da =) undres jeg også på hvordan ting blir fremover når det føles så tidlig:-S
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg også! Jeg merker det også når jeg snakker veldig mye og fort, da må jeg plutselig trekke pusten dyypt og få igjen pusten :-D Ser jo helt forkavet ut der jeg står.
*toppris* Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 ahhh jaaa... jeg er som en J hvalross når jeg puster.. hehe.. peser ivei;)
Mam again! Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Melder meg inn i klubben! ;-D Jeg er 15 fullgåtte i dag og har allerede pusta og pest en god stund. Føler meg skikkelig hvalross når jeg er på tur med barnehagen. he he
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Skriver under her! Er 24+2 og puster og peser hele tiden. Føler jeg får for lite oksygen og sitter nesten i sofaen og blir andpusten bare av å snu meg litt!
2prinsesserogbim Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Ja har vert tungpustet i ca 2 mnd, er 23+1 i dag... Men har astma også eg... Men hadde ikkje så store problemer så tidlig sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå