Gå til innhold

Tungpustet allerede! noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har de siste par dagene følt at det er "tungt" å puste.

Har det på natten når jeg våkner, når jeg sitter i ro også, ikke bare når jeg er aktiv. Er 22+2 i dag og synes det er litt vel tidlig å bli tungpusta nå vel?Flere som er det? Fint å vite om dette er pga svangerskapet eller om det kan være noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) har det samme som deg.. blir tungpusta for ingenting... har spilt fotball i snart 13-14 år og røyka noen av de da men, men kondisen har aldri vært verre en nå... huff.. hehe.. er 22+3 forresten

Skrevet

ta det heeelt med ro, jeg har merka at formen er elendig allerede, og jeg er bare 15+3 i dag... Skal ikke mer enn å gå i trappene her i huset fra kjeller og til loftstue før jeg peser...

Skrevet

ja jeg kjenner det jeg også. og jeg er bare i uke 17... tør ikke tenke på hvor ille det blir....

Skrevet

takk for svar, godt å vite at jeg ikke er alene da =)

undres jeg også på hvordan ting blir fremover når det føles så tidlig:-S

Skrevet

Jeg også! Jeg merker det også når jeg snakker veldig mye og fort, da må jeg plutselig trekke pusten dyypt og få igjen pusten :-D Ser jo helt forkavet ut der jeg står.

Skrevet

ahhh jaaa... jeg er som en J hvalross når jeg puster.. hehe.. peser ivei;)

Skrevet

Jeg også.... blæææ og har vært det lenge

Skrevet

Melder meg inn i klubben! ;-D

Jeg er 15 fullgåtte i dag og har allerede pusta og pest en god stund.

Føler meg skikkelig hvalross når jeg er på tur med barnehagen. he he

Skrevet

Skriver under her! Er 24+2 og puster og peser hele tiden. Føler jeg får for lite oksygen og sitter nesten i sofaen og blir andpusten bare av å snu meg litt!

Skrevet

Ja har vert tungpustet i ca 2 mnd, er 23+1 i dag... Men har astma også eg... Men hadde ikkje så store problemer så tidlig sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...