Gjest Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg fikk babypakken fra Sandvik i dag. Da jeg satte på cden med klassisk musikk til babyen, ble jeg helt rørt og fikk tårer i øyene. Tenk når jeg skal spille den for lille knøttet....*sukk*
Mammaioktober Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jaaaaaaaaaaaaa! Jeg kan nesten ikke se på tv eller film, for jeg griner av alt :c/ Hehehe Blir flau.
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg blir i tillegg fullstendig satt ut når det er triste nyheter som dreier seg om barn. Beskyttelsesinstiktet kommer frem. Og jeg begynner nesten å grine av klissete ballader... Masse hormoner i spill, det er helt sikkert;)
AngryBird Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg bynte å grine av en prøvepakke med nyfødt bleier:P
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 E så emosjonell at det holder på å gå på nervene til sambo, den lille minste ting som blir sagt skjevt fyrer jeg meg og blir irritert resten av dagen.. Og er det noe som vises på tv som er søtt og rørende så triller tårene..
cakes Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 åja..blir rørt for den minste ting.. så på barnetv med ungene her, og begynte å gråte, for det var noe som var så søtt. håpløst, hehe:)
Gjest eelis+spire Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Ja, det er rett og slett pinlig, det skal liksom ingen ting til før jeg sitter i bæljinga. Jeg er veldig lettrørt til vanlig, men nå er det enda verre! Men det absolutt verste er sinneanfallene jeg får. De kommer som regel når jeg har lagt meg om kvelden og ligger og tenker, og da blir jeg så sint på verden at jeg ikke får sove, hehehe ;-)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Hihihi, jaaaa. Kjenner det igjen fra forrige svangerskap også. Helt umulius. Gubben mener jeg må slutte å se på 60 min makeover og The Big Give f.ex....Jeg blir jo sååå rørt! Blir også tårevåt av teite amerikanske serier som samtidig irriterer meg. Gubben ler av meg og jeg flirer jo masse mens tårene renner ;P Helt tullete
skorpionfruen Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har ikke blitt lettere rørt enn ellers. Verken til nå eller sist jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå