Gå til innhold

Fikk se den lille i dag!


olle-bolle

Anbefalte innlegg

Var på kontroll hos legen på sykehuset i dag og hun tok en UL for å sjekke at alt stod bra til. Der var det en stk. liten baby som løftet armen og "vinket" til meg. :D Stor stas!! Kjente også liv for første gang i går kveld og det er bare så moro. *blid og fornøyd* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært på UL på sykehuset i dag, for første gang. Det var artig å se babyen, og det så ut til å være ei aktiv jente som sprellet rundt. Fikk 12 bilder med hjem. Det ble ny termin 3.okt istedet for den 5. Alt så ut til å være bra. Kjente et par svake spark rett under navelen etter lunch i går, en spesiell og god føelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig ! :) Deilig å få sniktitte på huleboerne våre ;P Jeg har sett noen ganger inni magen min nå, og legen tror det blir en ny jente :) Håper jeg får et sikrere svar på det på ordinær ul den 20. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ordinær UL på mandag og det var storestas. Fikk høre det var godt at vi ikke ville vite kjønn, for krabaten lå med beina i kryss hele tiden og pleieren kunne ikke se noe. Tror det var en spesielt stor opplevelse for den kommende pappa. Det blir jo første nærkontakt for ham, mens jeg har kjent utviklingen i månedsvis. Det så ut som en vakker baby med oppstoppernese ihvertfall. Nå begynner det å bli virkelighet altså! Termin 4.okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på første ultralyd her om dagen og det er en kjempefin gutt og alt stod bra til, hurra!! Jeg har også termin 4.oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...