Gå til innhold

Tips mottas med takk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er i tidligste laget... Men det er greit å begynne planleggingen allerede nå!

Saken er at gubben fyller 40 seint på året.... og sånn som han holder på... så er det ingen tvil om at han forventer at jeg skal lage istand noe storslagent.

I utgangspunktet så har jeg flagget at det blir grandiosa og øl sammen med meg... Ansiktsuttrykket hans forteller meg at det sannsynligvis blir en diger skuffelse;=DDDD

Så damer.... dra igang fantasien og kom med massssssser av gode forslag!!! Helst forslag som ikke betyr at jeg må stå ved komfyren i dagevis....hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjøre det enkelt? Bestille langweekend for dere to til en romantisk by, og nytt undertøy til deg.... tror ikke han trenger mer da;-DD

Nei, helt ærlig. Inviter de du føler for, bestill spekemat på fat. Det bestiller jeg på coop mega her i nærheten. Så slenger du sammen en grønn salat og en potetsalat, kjøper loff og flatbrød, øl og vin...

Ellers har jeg ingen store forslag, synes grandis og øl med deg hørtes bra ut:-DD

Skrevet

Send han i fallskjerm,så er han så sjåkka at han ikke tenker på verken mat eller anna ,hehe ;o)

Nei dette vet jeg ikke svar på,så håper du får mange gode ideer av di andre her inne =)

Skrevet

Hahahaha, jeg ler og ler!!! Fallskjerm, det var en kul idè! ;-DDD

Ellers venter jeg på de gode forslagene du skal få her jeg også - vi skal også feire gubbens førtiårsdag snart, men vi er litt heldigere med tidspunktet som er på slutten av sommeren. Låveball står foeløpig høyt på lista....

Men mannen til Snulder liker jo overraskelser(jfr frieriet...), så hva med overraskelsesparty? Ei jeg jobbet med fortalte om da hun skulle ha sekstiårsdag - med massevis av gjester. Barna hennes hadde tatt på seg å arrangere hele selskapet i messa på Lahaugmoen. Da dørene til spisesalen ble slått opp, holdt dama på å dåne - det eneste som sto på buffetbordet var en diiiger geitost. Da sjokket hadde lagt seg litt, trillet de inn det ene bordet dekket med mat etter det andre c",)

Overraskelsesparty er hvertfall helt utelukket her i gården, for er det noe mannen er livredd for å bli utsatt for, så er det akkurat dèt....

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med å sende ham på et Brimi-kurs el lign?

Hørt om gutter som har vært med på dette og som har hatt en knallhelg!

Om ikke du ønsker at dere skal gjøre noe sammen da. For disse turene er vel spes for gutta. Finnes sikkert noen for begge kjønn også da:-)

Skrevet

Fallskjerm hørtes ut som en morsom idè, Brimikurs og alle andre forslag også. Du kommer sikkert på noe:-)))

Skrevet

Noen interesser hos ham du kan spille på som tema?

Skrevet

Her var det jammen kommet mye gode tips;=)

Fallskjerm er nok ikke aktuelt i og med at karen har høydeskrekk... samt at fruen har flyskrekk;=) Har heller INGEN planer om å utsette ham (og meg) for noe som kan sette ham i livsfare;=DDD

Han har forøvrig stor interesse for gamle Amcar vrak.... samt at han er meget glad i musikk!

Skrevet

Vi fikk i bryllupsgave(!!!) et gammalt vrak av en slåmaskin av en kompis av mannen.... som ikke virket..... Til gjengjeld hadde vi tenkt å dumpe et tretonns vrak av en lastebil i oppkjørselen hans da han giftet seg, men vi turte ikke siden bryllupet var på svigerforeldrenes storgård i Gudbrandsdalen. Pyser som vi var ;-)

Men du kan sikkert få tak i et gammalt utrangert vrak og sette på trappa på jobben hans eller noe? Sørg for at det er noe som kan forvandles til en lekker liten rød convertible som du kan cruise rundt i når jobben er gjort! c",)

Skrevet

Hehe! Så utrolig nyttig med en uvirksom slåmasin;=DDD

Min kjære har intet mindre en 6 objekter rundt på bygda... (ehh sexsobjekter???... mulig jeg må gå ham litt i sømmene...)

Kanskje jeg skulle kalt sammen til en skikkelig 60-talls fest??? Med svingskjørt og tupert hår;=D

Skrevet

He he he , ja det er helt sikkert bare en kode for sexobjekter:-))

Jeg synes du skal skille deg assa....

Men et 60 -tallsparty må jo duge, litt type Grease:-))

Eller hippieparty, eller 80-tallsparty:-DD

Skrevet

En liten vri på et Greaseparty er jo en Rusa Grisparty;-D Hahahahaha, glemmer aldri den nemlig!

Lille Snulderpiken som skulle få en rusa gris da du!

Skrevet

HA ha ha ja en rusa gris til lille jenta, vi burde meldt Snulder til barnevernet:-)

Lurer på hva den var rusa på??

Skrevet

Sikkert livet!

Hihihihihihihihi:-)))

Skrevet

Nei det går jo ikke hrmpf...

Skrevet

Hehe... ja den grisen ja!!

Men vi skal nå snart til syden... og da vet jeg at mannen har en tendens til å bli litt solbrent (les griserosa). Fyll på med litt vin og VIPS så har man en diger rusa gris;=P

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha;-D

Skrevet

Ha, ha, ha. Har ingen gode forslag, men leser for harde livet. Har jo selv et sånt party å planlegge - tviler på at min kjære tar på seg arrangørrollen her ;-)

Har vært ufattelig travel en periode nå, men deilig da når jeg stikker hodet inn å se at her lever humoren og livsgleden i beste velgående ;-)))) Hvem har vel glemt den rusa grisen til Snulderjenta, he, he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...