♥♥♥ Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Her blir det ca 1 gang i uka... Vi har ganske forskjellig matpreferanser fra tidligere, men jeg har nå blitt vant til denne middagen
♥Snulder Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Aldri!! Han er kokk og lager all mat her i heimen. Jeg tar ham av og til med ut på restaurant for å oppveie for mine manglende evner på kjøkkenet;=D .... eller muligens for min latskap på kjøkkenet.....
meg & to små vampyrer Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Oi, hva er hans favorittmat da...? Ehhh. nei, det vet jeg jo ikke. Han liker stort sett det samme som meg, så vi pleier å like noe vi begge liker. Kjekk ordning det også.
♥♥♥ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 he he. Det høres ut som en god deal Vi har en avtale på at den som er først hjemme starter på middagen, og nå som jeg er i permisjon blir det jo meg...
♥♥♥ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Hans favoritt er farsekaker (ren farse som formes uten å tilsette noe som helst), poteter, brun saus og makaronistuing. Jeg er vant til kjøttkaker/ medisterkaker hvor det er blanda farse og karbonadedeig med litt krydder. Nå står jeg og steker opp 3 kg farse...
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 hver dag, vi liker det samme så er alltid fornøyde begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå