Ettervinterkommervår Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 ... gå og vente, ikke vite noen ting om når ting kommer til å skje, kjenne etter alle detaljer og forandringer i kroppen uten å håpe- men for å håpe litt likevel... Har en uke igjen til termin, gikk 13 over med forrige så jeg har ingen forhåpninger - selv om forhåpningene er der likevel Vil så gjerne bli ferdig, vil helst ikke føde men vil føde likevel... Går rundt i et vakum. Vil gjerne slippe denne tunge kroppen nå, ta på meg de fine lyse jeansene og sommertoppene, gå opp trappene uten å puste som om jeg har løpt maraton. Fy søren det skal bli deilig å komme tilbake til seg selv igjen,. og gleder meg til å være slank og fin (hvis jeg noen gang blir det igjen )- og til perioden med brystspreng og lekkende pupper er over!!
*emeline* Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Den skriver jeg under på!! Jeg har 3 uker til termin da, men føler ting nærmer seg nå. Tror ikke jeg kommer til å gå over hvertfall, det har jeg aldri gjort, har 3 fødsler bak meg og det lengste jeg har gått er til termin. "bank i bordet"!!!
Ettervinterkommervår Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Det høres ut som ren luksus spør du meg Men jeg har et lite håp om å slippe å gå over denne gangen... Hadde svake rier i går og kjenne antydninger nå, vet at det ikke trenger å bety noe som helst men jeg vet i hvert fall at det nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå