Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Sitter her og tenker over kroppen som nybakt mor. Selv har jeg alltid vært en sylfide, men etter fødsel var det noen kilo for mye her og der. Tok meg to år å komme tilbake der jeg var før graviditet. Husker med skrekk og gru hvordan jeg febrilsk prøvde å komme inn i diverse klær som jeg tidligere hadde brukt. Det ble et hverdagslig problem dette med klær, hadde jo ingen ting å ha på meg. Mye shopping etterhvert og jo mer jeg gikk ned jo mer tøy trang jeg, for klærne fra tidligere var ennå 2-3 str for lite. Problemet mitt var at alt av tøy jeg handlet inn ble liksom ikke bra på meg!! Så lurer nesten på om det blir mammatøy neste gang! For mammatøy tar iallefall høyde for former og en noe stor mage:) Hva tenker dere om det? Handle mammatøy/bruke mammatøy rett etter fødsel? er det noen som gjør dette? Selv var jeg så lei av alt gravidklærne mine at jeg hadde mest lyst til å brenne dem i peisen! Men med litt ettertanke så hadde jeg kanskje sett bedre ut i disse klærne enn vero moda/ HM klær, ble liksom aldri bra. (tenom tunikaer)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hva mener du med mammatøy? Sånne ammetopper og sånt? eller klær som er ment for gravide? Jeg kjøpte ammetopper, fordi de var praktiske. Ellers kjøpte jeg vanlig tøy som var litt større enn det jeg brukte før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 HI her. Jeg mener gravidtøy. Syntes det var vanskelig å finne bukser etc. TRor faktisk kroppen min ville sett best ut i en gravidbukse etter fødsel. Selv kjøpte jeg også ammetøy i gensere og t-shirt. Men syns det var sinnsykt vanskelig å finne klær som bukser, skjørt og lignedne. Er det flaut å bruke gravidtøy etter fødsel? Noen som absolutt ikke ville gjort det? Bare lurer her, for jeg tror jeg fint kunne kjøpt meg en jeans ment for gravide.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Ville aldri brukt mammaklær etter fødselen! Bruker større størrelser. Greide ikke gå ned helt til før-vekt etter nr 1, men etter nr 2 rant kiloene av. Travelt å ha to små, virkelig god slankekur ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 15:43 her Har du ikke gravidtøy mens du går gravid da? For du kan jo bruke de en stund etter fødsel? Bare sy litt inn feltet for mage o.l. Vil tro gravidtøy fort vil bli for stort for deg, men om du finner noe du passer og føler deg fin i, betyr det vel ikke noe om det er mammatøy?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er veldig glad jeg har termin nå før sommeren, blir en del shorts og piratbukser i mykt stoff, og ellers så går jeg i en del skjørt.. Orker nok ikke olabukser o.l. Har kjøpt inn forskjellige ammetopper og regner med det blir gensere med glidlås forran for å komme lett til puppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå