Gå til innhold

da er det over for meg og min kone...

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være bidragspliktig mann i norge, er som å være kvinne i et muslimsk land...

min kone og våre to felles barn må nå flytte fra hverandre pga at nav gårut i fra fjordåretsinntekt på meg, og påstår at jeg vil tjene det samme i år.

etter flere bekreftelser fra arbeidsgiver om at jeg vil tjene nesten 150000 MINDRE i år enn i fjord,fortsetter nav å kjøre på.

så nå sitter jeg her, min elskede flytter fra meg med våre to barn mens jeg må betale skyhøye bidrag til et menneske jeg var så dum å innvolvere meg med.

koster å være dum og naiv skjønner jeg!!!!!!!!!!!!

heldigvis for min del, så ser min nåværende kone annerledes på livet at hun ikke forlanger noe bidrag av meg.

men det er vanvittig vondt å miste noen, bare for at mann ikke har råd til å bo sammen pga et bidrag på litt over 5000 per måned.

føkk nav!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... NAV har reglement å gå etter. Og dersom du betaler 5000 i mnd for ett barn har du en voldsom inntekt, og mor tjener ingenting. Får kreve 50/50 deling av omsorgen da;-)

Skrevet

...men siden du betaler bidrag har du vel også barn med dette "mennesket du var så dum å involvere deg i"...barn som du ønsker det beste. Synes desverre ikke synd på deg i det hele tatt...tror nok ikke det er realistisk at NAV er ute etter å "ta deg".

Skrevet

MYYYYY GOOOD

Nav justerer tallene så vær du ikke redd for kronene dine! du får helt sikkert tilbake alt du betaler for mye!

Kanskje du må vente en god stund men du har nok såpass at du klarer deg uansett med slik inntekt. Du og din kone burde heller se om dere kan leve mer nøkternt el liknende. Er urealistisk å flytte fra hverandre for å ikke klare ett bidrag på 5000. Er MYE dyrere å bo alene med to barn !!!!!!!!!!!!

Dere har jo tydligvis klart det i fjor med høyere rente enn i år..

Så sympati for ikke å ha hjerne for økonomi skal du få :)

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men noe sier meg ar dette innlegget er skrevet av ei dame......Typ dama til denne mannen eller noe.....

Skrevet

Tror jeg også;) mange innlegg ser ut som de er skrevet bare for tull og for å se reaksjonene til folk.

Skrevet

Unskyld meg, men er det ikke mulig å se denne situasjonen fra flere sider? Det er nemlig flere som har det slik at barnebidragene er høye - OG at biomor også har høy inntekt!!!

Situasjonen er ikke så ensidig som noen vil ha det til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...