Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 mor og far har vært skilt i 5 år. mor flytter, i løpet av en toukersferie hun har med ungene, til nabokommunen samarbeidet blir svært dårlig hvordan bedre dette når mor sier at far er barnslig- og far sier at mor er frekk?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Kanskje mor kan slutte å si at far er barnslig, og kanskje mor kan slutte å si at far er frekk? Så kan spist være spist, og sagt være sagt, og så kan alle fokusere på tiden fremover og hvordan man skal ordne ting best mulig. Selvfølgelig ikke lett, men det finnes ikke andre måter å gjøre det på.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 jeg hadde også sakt at Xen var frekk om han flyttet med vårt felles barn uten å si i fra. men hvordan man bedrer sammarbeidet? man spiser kameler
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 De hadde nok ikke et godt samarbeid fra starten av, da. Og kanskje far er barnslig og mor er frekk, men begge bør holde seg for god til å si det høyt.. Og så må bare far svelge kamelflokken som fulgte med episoden, og komme over det for barnas skyld. Mor kan faktisk flytte, men det mest respektable hadde jo vært å si fra om det på forhånd. Det hadde jo ikke endret noe, likevel, så jeg ser ikke skaden ved at hun holdt tett, utenom det moralske aspektet ved det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 det er jo de moralske aspektene ved det som sårer. men selvsakt må jo far bare spise kamelene på det punktet. syns ikke at "fekk" er så ille å si i en sånn situasjon om det var det værste han sa. men det er jo i grunn ikke min jobb å bestemme hva som er ok og ikke i dems situasjon da. jeg vet jo fint lite om situasjonen. men om dere vil gå inn for et bedre sammarbeid så kan dere jo prøve familivernkontoret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå