Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Har fått omslagsark fra samordna opptak i dag.. Jeg avslutter vgs nå i år (påbygging). Så vet jo at jeg må ettersende vitnemålet når jeg får det. Men skal jeg sende inn tomt omslagsark da? Eller skal jeg sende inn kopi av vitnemål fra Gk og Vk1?
Nonsense Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Du sender inn omslagsarket som du har krysset på den luka der det står at du blir ferdig til sommeren og at du ettersender vitnemål. Og så sender du vitnemålet sammen med utfylt ettersendings-lapp som du fikk med omslagsarket.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 jeg er ikke hi men jeg lurer også på noe (sorry at jeg blander meg) men om man tar opp fag man har hatt før. la oss si jeg tar opp matte og har 5 i det og satser på 6. skriver man opp 5 eren nå og sender in 6 siden om man greier å få en 6er?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Så jeg skal altså sende inn det tomme omslagsarket og krysse for ettersending? Ikke noe mer? HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Det gule skjemaet som er omslagsarket fyller du ut, dvs at på side 2 på den øverste tabellen under så skriver du en X "Vitnemål fra fullført og bestått 3-4 årig videregående skole, fyll ut her:" så setter du en X der det står "Avsluttes våren 2009 og blir ettersendt (sett X)". Så på siste side skriver du under. (Aner ikke om akkurat du må fylle ut noe annet, men hos vanlige vgs-elever så er det alt) Men du har nok også fått et hvitt ark med et infokort i hjørnet. På samme arket er det en ettersendingsslipp. Når du har fått vitnemålet ditt så sender du den slippen til adressen som står der sammen med vitnemålet ditt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Skulle jo også forklare for :: Du skriver en X i luka der det står "Avsluttes våren 2009 og blir ettersendt (sett X)" bare for matematikk. Du skal jo ikke skrive noen karakterer på omslagsarket. Vitnemål/karakterutskrifter viser hva du har fått.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 hahaha... jeg skrev på karakterene på omslagsarket jeg... hehe.. men jeg krysset av som X i tillegg... hehe.. de finner vel ut av det... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå