Surfinia Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Plutselig i dag har jeg fått så vondt i magen. Øverst i magen, fra navlen og oppover, og litt utover på sidene og litt bak øverst i korsryggen. Er på et vis takvise smerter, men ikke akkuart regelmessig. Blir værre hvis jeg ikke ligger eller strekker ut magen. Sitte framoverbøyd er helt uaktuelt. Trodde at magen skulle bli ganske steinhard både ved kynnere og rier jeg, men den er da ikke det heller. I allefall ikke hele tiden mens jeg har vondt. Mer at jeg kjenner babyen ganske godt, at hun liksom presser seg utover i magen. Kan jo legge til at jeg er 37+5 i dag, så det er helt greit om det skulle være noe på gang. Er andregangsfødende så jeg burde jo sikkert vite mer sjøl, men har hatt fint lite kynnere både i dette og forrige svangerskap og ingen av dem har vært vonde. Forrige fødsel ble satt i gang så jeg har liksom så lite å sammenligne med. Noen tips eller skal jeg rett og slett ringe føden? Kjenner greit med liv i magen så det er jeg ikke så bekymret for........
Ettervinterkommervår Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Tror ikke jeg ville ringt føden pga det, det er ganske vanlig tror jeg å oppleve magen annerledes innimellom. Men hvis du mistenker at noe kan være galt ville jeg selvsagt ringt! Hvis fødselen er i gang kommer du uansett til å merke det snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå