Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Satt her i sofaen med pc'n forran meg.. Så plutselig kjente jeg at jeg ble litt våt. Reiste meg opp å kjente at det ble vått igjennom på joggebuksa idet jeg reiste meg, ikke kjempe mye, men noen store flekker på den lys gråe joggebuksa Prøvde å lukte på det, luketet ikke noe spesiellt men hvertfall ikke slik urin lukter. Er 38+3. Ringer selvfølgelig om det er det, men vil gjerne høre med dere først. Hva skal jeg forvente dersom det er fostervann? Kommer isåfall det mer etterpå?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hadde forresten noen skikkelige stikkinger i underlivet isted, ble helt varm i kroppen fordi de var så vonde.. kan dette isåfall ha utløst at vannet gikk? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Det kan være fostervann, ja. Eventuelt tyntflytende utflod. Ta på deg bind og gå rundt med det. Hvis det kommer mer ville jeg ringt sykehuset. De tar deg garantert inn til sjekk. Kanskje du er heldig og blir mor VELDIG snart
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Hmm... nei kan ikke ha vært utflod, for dette var vann og blankt, og ikke noe gult og antydning til slimete.. Har hørt 100 ganger at man skal ta på et bind, godt råd, men har ikke vært smart nok til å kjøpe inn (annet enn magabind jeg skal ha etter fødsel) Helt svett i hendene jeg nå! HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Da vannet gikk på meg rant det litt hele tiden, og det var litt lyserødt. Men det kan variere tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Hvis det er unormalt for deg, og du er usikker, så ring til sykehuset. Du plager dem ikke. Jeg psyket meg opp så lenge for å ringe dem pga. et problem jeg hadde, med de var kjempehyggelige og tok meg alvorlig
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Kan fint være fostervann ja- det er blankt og lukter ikke. Har man på bind hender det at man ser litt lyslyslys rosa farge hvis det er blandet med blod. Det kan komme litt og litt, eller mye på en gang, eller det kan komme og så gå mange timer til neste gang. Jeg hadde slik lekkasje for 22 dager siden- og den 15.april kom tulla til verden. Kontakt føden, er det fostervann er det nå åpent opp til livmoren, og dermed infeksjonsfare.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Kom nettopp på at jeg våknet halvveis mange ganger i natt, pga sterke kynnere, så jeg sov helt til kl 12 fordi jeg var sliten. Hmm...Murrer forran/nederst i magen.. Ok jeg ringer om litt, må bare psyke meg opp litt! Skulle ha ÈN sukett i te'en nå, men mistet hele beholderen oppi koppen..... Går det ann å være mer spent? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå