Gå til innhold

Nå ble jeg litt stressa.... Fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt her i sofaen med pc'n forran meg.. Så plutselig kjente jeg at jeg ble litt våt. Reiste meg opp å kjente at det ble vått igjennom på joggebuksa idet jeg reiste meg, ikke kjempe mye, men noen store flekker på den lys gråe joggebuksa :P Prøvde å lukte på det, luketet ikke noe spesiellt men hvertfall ikke slik urin lukter. Er 38+3.

Ringer selvfølgelig om det er det, men vil gjerne høre med dere først.

Hva skal jeg forvente dersom det er fostervann? Kommer isåfall det mer etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forresten noen skikkelige stikkinger i underlivet isted, ble helt varm i kroppen fordi de var så vonde.. kan dette isåfall ha utløst at vannet gikk?

HI

Skrevet

Det kan være fostervann, ja. Eventuelt tyntflytende utflod.

Ta på deg bind og gå rundt med det. Hvis det kommer mer ville jeg ringt sykehuset. De tar deg garantert inn til sjekk. Kanskje du er heldig og blir mor VELDIG snart :)

Skrevet

Hmm... nei kan ikke ha vært utflod, for dette var vann og blankt, og ikke noe gult og antydning til slimete..

Har hørt 100 ganger at man skal ta på et bind, godt råd, men har ikke vært smart nok til å kjøpe inn (annet enn magabind jeg skal ha etter fødsel)

Helt svett i hendene jeg nå!

HI

Skrevet

Da vannet gikk på meg rant det litt hele tiden, og det var litt lyserødt. Men det kan variere tror jeg.

Skrevet

Hvis det er unormalt for deg, og du er usikker, så ring til sykehuset. Du plager dem ikke. Jeg psyket meg opp så lenge for å ringe dem pga. et problem jeg hadde, med de var kjempehyggelige og tok meg alvorlig :)

Skrevet

Kan fint være fostervann ja- det er blankt og lukter ikke. Har man på bind hender det at man ser litt lyslyslys rosa farge hvis det er blandet med blod.

Det kan komme litt og litt, eller mye på en gang, eller det kan komme og så gå mange timer til neste gang.

Jeg hadde slik lekkasje for 22 dager siden- og den 15.april kom tulla til verden.:)

Kontakt føden, er det fostervann er det nå åpent opp til livmoren, og dermed infeksjonsfare.

Skrevet

Kom nettopp på at jeg våknet halvveis mange ganger i natt, pga sterke kynnere, så jeg sov helt til kl 12 fordi jeg var sliten. Hmm...Murrer forran/nederst i magen.. Ok jeg ringer om litt, må bare psyke meg opp litt!

Skulle ha ÈN sukett i te'en nå, men mistet hele beholderen oppi koppen..... Går det ann å være mer spent? ;)

HI

Skrevet

Høres ut som fostervann. Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...