Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Var på kontroll nå.. 3cm åpning.. Sendt hjem igjen men med en liten tablett som jeg skulle sette i skjeden .. 1 time siden jeg satte den nå.. Kjenner vanvittig med liv i magen ( hun er helt tullerusk).. hehe.. Og kynnere/rier som begynner bli ganske regelmessige tror jeg.. =)
Lystpåentiljeg Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Oi, så spennende da! Jøss, måtte du sette pille selv - skulle den bare legges i skjeden den da? Lykke til videre!
S. Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Oioi, lykke lykke til! Blir nesten litt misunnelig her, men jeg smører meg med tålmodighet til fredag
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Ja tabletten skulle jeg bare putte så langt oppi skjeden som jeg fikk den... Er vel egentlig legen som pleier og sette den tenker jeg.. Men jeg fikk den med meg hjem.. Jeg skulle vel egentlig ikke hatt tabletten heller siden jeg allerede hadde 3 cm åpning, var helt moden og det sikkert kunne startet når som helst uansett.. Men nå skulle jeg visst være ganske så trygg på at babyen kom iløpet av kort tid.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Oioioioi, endelig skjer det noe! Så bra og så gøy! Oppdateringer kommer vel regner jeg med? Kjent noen rier enda eller?
Little Miss Naughty Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Lykketil - håper det skjer noe snart. Er misunelig her jeg sitter 11 dager på overtid. Var på kontroll mandag men ingen åpning, men var moden. Skal på ny kontroll i morgen og jeg håper det er litt åpning da.
Snuppa & llillebror Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Lykke til... Har det skjedd noe mer...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå