Gå til innhold

Fødeloftet, Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som er skuffa eller?? Jeg hadde planlagt å føde der nemlig...men har ikke termin før 28. mai, og da de stenger av den 18.mai så er det jo langt fra sikkert jeg får føde der!

Kjenner jeg blir irritert.... :(

Men skal jo selvfølgelig gå greit på "vanlig" fødeavdeling også da....håper jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempe skuffet. Har termin i slutten av juni. Har prøvd både fødeavdelingen og fødeloftet - og var kjempe innstilt på fødeloftet. Var så fornøyd sist gang.

Var sur og irritert i flere dager da dette ble kjent! Synes det er utrolig trist, siden det er et etterspurt tilbud....

Skrevet

eg og - superskuffa!!

var såå innstilt på å prøve dette tilbudet nå, men den gang ei.... typisk alså!!!

Skrevet

Kjedelige greier ja. Eg kunne godt tenkt meg og prøve det denne gangen, men har termin 3 juli...

Men når det er sagt så hadde jeg veldig lyst forrige gang også, men fikk ikke lov siden jeg gikk 11 dager over termin. Da var det en regel om at man ikke fikk være der hvis man var over 1 uke etter termin.

Men det jeg gjorde var å skrive et brev om hva jeg ønsket for fødselen. Og jeg var så heldig å få ei jordmor som hadde jobbet på fødeloftet så jeg fikk en veldig fin fødsel med: badekar, akupunktur, massasje og lystgass (som man ikke får på fødeloftet).

Så jeg anbefaler skriv ned ønsker for fødselen, men ha i bakhodet at ting ikke alltid blir slik man har tenkt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...