Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Noen andre som har dette? Har vært sånn i noen måneder. Brystvortene sprekker opp og blir som talg. Kan pirke opp deler av dem. Gjør ikke noe særlig vondt. Jeg ammer ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ahh... sånn har jeg og! Sånn at melkegangene (tror jeg) har en talgpropp eller no! Har lurt på om jeg ikke skrubber puppene godt nok...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Hmm.. blir så sårt hvis jeg skrubber. Er så redd det kan være sopp eller noe.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Virkelig? Å, nå ble jeg letta! Ser jo ingen andre som er sånn. Har kikka på "dette er normale pupper"-bilder på nettet, og synes ingen av dem har det sånn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Har det sånn jeg og. Noen som vet hva det kommer av, og hvordan man kan bli kvitt det?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Har og d slik..bruker å smøre meg me en tykk salve etter dusj.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Hah.. Sånn har jeg også..Å har lurt leenge på hva det er..men jeg hadde det før jeg ble gravid også da? Godt å se det er flere som har det samme da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå