mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 I dag skal vi slå på stortromma - vi skal ha GRANDIOSA! ;-)
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Onsdager er travle her i huset, så i dag skal vi kjøpe kinamat
♥ DAME Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 I dag skal vi ha kylling, ris og peppersaus. I går hadde vi stekte fiskekaker i gulrotstuing og poteter. I morgen skal vi nok ha løvbiff med pommes fritz (eller hvordan man skriver det og barnaise-saus.
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 I dag skal vi ha pannekaker med blåbærsyltetøy mmmm:) i går hadde vi fiskeboller i hvit saus med gulerøtter og poteter I morra er det flesk og duppe;) Har 4 ukersmatplan vi følger:)
cec26 Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Noe som jeg lager ofte her i huset, som er veldig barnevennilig er gratinert pasta... Jeg pleier å koke opp pasta, alt fra skruer til spaggeti..., så tar jeg en boks med creme frache og en pakke med smøreost, enten hvitløk, urter... bytter på litt, blander dette i sammen i en stor form, så kan man enten steke kjøttdeig og ha taco pulver eller spagettisaus i, eller så kan man steke kylling og skjære opp i biter, alt blandes i sammen i en ildfast form, så tar jeg på litt ost og gratinerer i ovnen i 10 min... Kjempe godt, kan også lage en salat ved siden av eller ha hvitløksbaguetter...
Mor til 3 søte små:) Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Vårruller med ris og grønnsaker:) Veldig enkelt når jeg ikke har ork til å bruke lang tid på maten.
Frk. Sol Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 -Kutt opp en haug poteter og legg dem i ildfast form. Gni inn med olje og div krydder. Ha i ovn i over en time. Gjerne de siste ti min på varmluft. -Stek pølser/kjøtt/laks etc. -Kok noen grønnsaker. SUPERENKELT og godt:)
mai^prinsessa Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/139780013
MrsMilla Skrevet 7. mai 2009 #12 Skrevet 7. mai 2009 Ovnsbakt laks, salat med balsamico, olje, gulrot, feta, tomater, oliven, og ris. Veldig lett og kjapt, friskt og godt.
Snuppa & llillebror Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 hjemmellaga kyllingburgere med pommes og bretagne eller bearnaise..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå