1 stor,1 liten og 1 bitteliten Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har hatt store problemer med å få tak i det etter påske, og fikk vite på ene butikken nå at det ikke skal produseres lenger? Er det noen andre av dere som vet? Det er isåfall veldig synd.. Det er andre barnet som får det nå, og ingen av de har hatt luftsmerter, treg/hard mage eller problemer med gulping. Litt spent på hvordan det kommer til å gå om vi må skifte merke.. Har sjekket nettsiden til HIPP, men der står det jo ikke noe angående mme..*sukk*. Ikke noe tlf nr å ringe heller, og en mail kan det vel ta x antall dager å få svar på..
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hm...... Håper da virkelig ikke det! Er den eneste vi er 100% fornøyd med! Men her i byen har de den i de butikkene vi handler i! Det er ikke bare at den går ut av varesortimentet i den butikken dere handler da? Huff blir den borte er der veldig synd....
1 stor,1 liten og 1 bitteliten Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Virker dessverre ikke som det er det.. Var innom 4 matbutikker hvor de pleier å ha det før, jeg fant det. Var utsolgt på alle stedene, t.o.m fjernet merkelappen med varenavnet på den ene butikken.. men ingen visste noe om når de ville få inn igjen. Så var jeg innom nærbutikken for å sjekke idag, da de har vært utsolgt, og skulle bestille inn igjen. De kunne da informere om at HIPP 1 ikke var å få tak i lenger, kun HIPP 2 ? Og da forstår jeg jo hvorfor det er tomt alle steder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå