3b@rnsmor-30* Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 ingen ting som hjelper om det ikke i utgangspunktet er veldig klart alt....... men en gynekolog jeg var på kontroll hos med nr to her sa at sex var det eneste som var dokumentert å kunne virke... ellers er det jo mange som sier man skal gå trapper, løfte litt tungt, spise sterk mat, eller drikke et glass rødvin....
MammaTilToTette + spire Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg vil også ha noen gode tips...Har prøvd en del,men uten resultat....
-lykkeliggravidigjen- Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 sex skal vere bra for modning, men da må det gå for han inni deg. Sæd kan vere rie framkallende viss det er modent. Kjekt å lese om modningstips....blir jo desperat jeg også tilslutt, men har god tid endå ;-) Stå på jenter!!! .....og lykke til
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Det er ganske mange kjerringråd ute og går (gå tur, kjøre på humpete veier, gjøre husarbeid, spise kanel, et glass (alkoholfritt) rødvin, sterk mat, fødepizza...) men det er bare sex som er dokumentert å ha en viss effekt. Og da må det også "være klart" fra før av. Jeg personlig tror nok jeg heller bruker tiden til å slappe av, istedenfor å tvinge i meg fæle matvarer og slitsomme oppgaver=P Ungen kommer når den kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå