*tullemor* Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 ... på kontroller hos lege/jordmor de siste ukene? Er det fra en spesiell uke man er der hver uke?
Månefeen ♥ Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Har gått annenhver uke siste tiden, er 38+3 idag. Nettopp vært hos legen på kontroll, har termin 18.mai (mandag) å skal på kontroll den dagen, deretter skal jeg til legen fredag rett etter.. Jeg blir hvertfall fulgt tett opp etter termindatoen Nå har verken min jordmor eller lege spart på å ta meg inn til ekstra kontroller selvom det ikke har vært noe alvorlig (blodtrykk, sjekk pga hypermesis/vektnedgang o.l.) Vet ikke hvordan det er med andre?
Snuppa med Nutta i magen. Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har gått annenhver uke siden uke 34, forsto det på jordmor som at dette var normal. Jeg går bare hos jordmor og ikke hos lege.
*tullemor* Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk for svar dere Gleder meg til jeg nærmer meg slutten jeg nå... er i uke 30 nå, og syns det er så leenge igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå