Gå til innhold

Merkelige greier i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mye styr i magen om dagen.. Kynnere, bevegelse + div... Men det kjennes så rart ut.

Av og til så er det som om en boble blåses opp og sprekker inni magen. Da rister hele magen, og det gjør ganske vondt langt nede. Av og til dirrer bare hele magen. Av og til kjennes det som om den skvulper frem og tilbake. Og av og til kjennes det som om Trulte har krampe.

Det er så slitsomt. Har ikke sovet på tre netter (kun 2-3 timer), og får ikke sove på dagen. Og selv når jeg er våken så får jeg jo ikke slappet av da magen er i bevegelse hele tiden.

Har vært på føden en gang tidligere med lignende og fått vite at det ikke er noe galt, men ikke hva det er. Har også spurt to jordmødre, men de kan heller ikke svare på hvorfor hele magen oppfører seg som en eneste stor leamus...

Vet ikke helt om jeg bare skriver for å få ut frustrasjonen, eller om jeg skriver i et håp om at noen kan komme med noen nyttige innspill... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig.. har det ganske likt.... :OO

Fått beskjed a jordmor om at livmora forbereder seg til fødsel.

Kan gå i fødsel når som helst om du er moden.

Uke 36 her, termin 5.juni.

Skrevet

Nei, nei... Hjelp... Er bare 33+1... Det er alt for tidlig!!

Dro til mor og tok meg et varmt bad, og nå føler jeg meg som et nytt og bedre menneske :o)

Men jeg var veldig redd for å få svaret du gir. Ingen av oss her som tror jeg kommer til å gå til termin, men dette var da skrekkelig tidlig...

Hva innebærer det egentlig å være moden??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...