Kinemor85 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Mamma og min stefar skal endelig gifte seg! Etter 10 år sammen. Den 14 august inviterer de til "bryllupstur" med Color Fantasy for de nærmeste i familien. Dette har vært planlagt en god stund. Men så har det seg sånn da,at jeg har termin den 3 august. Jeg skjønner jo at hvis det går veldig mange dagene på overtid,så blir det ingen tur på meg eller samboer. Til dere som allerde har født da,hadde dere orket denne turen så nærme etter fødsel? Hvis dere ser tilbake på formen etter forrige gang. Si at jeg føder en uke før turen,er det heeelt klin umulig?
Oktobermamma09 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Hei Er rimlig sikker på at du ikke får reise av Colorline. Har hørt disse er ekstremt strenge på dette. Mener jeg har hørt at de ikke "tar imot" gravide som er lenger enn uke 36. Du bør ihvertfall sjekke det ut! Lykke til )
Kinemor85 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Altså... Hvis jeg ikke har født innen turen,så er jeg jo 14 dager på overtid. Så da VET jeg at det ikke blir noen tur på meg. Er ikke det jeg spør om
mamma1980 Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 jeg ville sett formen an. hvor langt dreier det seg om og hvor mange timer/dager? den første uken kjenner du ikke barnets måte å reagere på ting da men det kan gå fint da. jeg husker da jeg fikk min sønn var jeg i grei form etter en uke. men det kommer jo selvsagt ann på hvoprdan fødselen bli. keisersnitt eller vanlig fødsel uten komplikasjoner. går alt greit og du er i fin form og ungen har det bra...så skal det ikke være helt umulig nei.
Kinemor85 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2009 Det er ikke snakk om mer enn 2 dager. Har så fryktelig fryktelig lyst til å være med. Men kan liksom ikke si nå at jeg blir med,for det vet jeg jo ikke.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 En slik tur er helt nydelig da kan ta det i eget tempo. Bestill en fin lugar med dobbeltseng og litt plass. Du og baby kan jo trekke dere tilbake når dere måtte ønske. Resten av familien er jo der og tar vare på dere.. Når jeg tenker på min første fødsel, var jeg nok ganske sliten og medtatt. Men med de andre tre har jeg vært i full vigør (med måte selvsagt) et timer/par dager etter.. Blir selvfølgelig sliten raskt, men man må bare tilpasse tempoet.. Hadde jeg vært deg, ville jeg bestilt plass, med avbestillings beskyttelse. Skulle du gå over termin eller være for utslitt, kan du jo bare bli hjemme. Kjedelig om du skulle føle deg i form til å dra og ikke ha mulighet. Er jo en veldig koselig anledning
Kinemor85 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2009 Ja,vi har allerede bestilt en bra lugar. Når vi først fikk vite om turen så hadde vi en tidligere termin. Og da var vi jo helt sikre på at vi skulle rekke det Det er det mamma sier oxo,at vi behøver jo ikke være med alle ting som skal foregå,og at de gjerne tar seg av den lille mellom amming hvis jeg trenger det
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Da er det vel bare å se formen an Krysser finge for at lillevennen ønsker å komme ut til termin. Jeg har hatt mange turer med fantasi og har følt meg totalt avslappet hver gang. De som er på båten er der for å nyte turen. Det er jo ikke en "partybåt". Håper det blir tur på dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå