Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Hei, håper noen har svar eller kan gjør meg mindre nervøs... igår under samleie med samboer begynte jeg å blø skikkelig.. som når man har mensen.. men etterpå og idag er det ikke mye antydning til blødning, bare litt brunt som ligner utflod (veeelig lite). dette har ikke skjedd før vi har hatt samleie så er veldig nervøs for at noe er gale. skal til jordmor imorgen, men lurer på om jeg skal ringe til hun idag og fortelle hva som har skjedd. jeg er 16 uker idag.
gullet_mitt1 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Det er helt normalt at det kan forekomme blødninger under eller etter samleie når man er gravid. Blodkar og slim hinner er tynner når man er gravid og sprekker derfor lettere. Har selv hatt blødning etter samleie under svangerskapet og babyen min har det kjempe bra. I å med at det er mensblod du sammenligner det med er det tegn på at det kommer fra lengre nede i kjeden og ikke kommer lenger oppe ifra. Rent rødt blod er ikke farlig, men skulle det derimot få en vinrød/brunrød farge og i store mengder er det greit å ringe sykehuset. Det brun lignenede utfloden du hadde på morgen er etterblødning og min var også farget som din. Snakk med jordmor om det, hun kan nok berolige deg mer enn meg=0) Masse lykke til videre i svangerskapet.
gopiadi Skrevet 26. juni 2009 #3 Skrevet 26. juni 2009 Hei sikkert like nervøs som meg. Blødde fra uke 7 il uke 8 vanli mens blødning så stoppe det.. Men etter jeg å gubben hadde sex kom de lit blod men ikke mye. har ingenting vondt så kan virke som de er helt normalt.klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå