Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin for 2 dager siden. Var på UL/ kontroll på sykehuset i dag.

Babyen lå i riktig leie, hadde rikelig med fostervann, men det var veldig umodent......Fikk ny time om 8 dager....!

Er skikkelig lei nå. Noen med gode modningstips/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at jeg føler med deg. Er 8 dager over terminen i dag, og det er ikke noe gøy!

Skrevet

sengehygge kan hjelpe til med modning.

Skrevet

Jeg var hos jordmor dagen før termin og var halvmoden som hun kalte det. Hadde bittelitt igjen av livmormunnen, men var myk. Hun strippet (tøyde) og sa " gå heim å kos dykke" til meg og mannen. Egentlig helt utenkelig for meg med sex, men når man er desperat, så er man desperat... På termindatoen hadde vi sex på kvelden og jeg "badet" livmortappen i sæd... Morgenen etter kom slimproppen med masse slim og blodstriper... På kvelden kl 21 ble det fart på maseriene jeg hadde vært plaget med og det bare økte... Fødselen var igang :) Gullgutten var ute på morgenen kl 07.48

Om dette var tilfeldig, eller om det faktisk hjalp med stripping og sengevals? Det vet ingen...

Skrevet

Hvordan "bader" du livmortappen? Og hvordan vet du hvor livmortappen er forresten?

Skrevet

sex, sæd og orgasme. Ikke det første en tenker på men, er verdt å forsøke. Biltur på humpete vei (ubehagelig men), litt rødvin..ellers eg jeg på "jakt" etter modningstips selv. :-)

Lykke til

Skrevet

Min mor anbefalte meg og bli litt fysisk sliten før sengevalsen. feks husvask, gå seg en tur osv. Så ha litt sengehygge, og det måtte gjøres ordentlig ;) hehe

Vi hygget oss litt å går kveld,, og i hele natt har jeg hatt kjempevonde kynnere! er nok det eneste som hjeloer...

Skrevet

Jeg har fått 2 runder med modningsakupunktur av jordmoren min. Er ikke typen som tror så altfor masse på sånt, men kan i alle fall ikke skade! Samleie er i tillegg blitt anbefalt. Skulle visst være bra å bli liggende med sæden inni seg opptil en time, da denne var med på å modne systemet!!

Skrevet

Prøver dette sex tipset stadig vi, men det gjør så vondt at jeg i kveld sa at det får være siste gang på lenge! Svir så fælt.. Samme hvor mye glidemiddel jeg bruker. Jeg satser på å gå litt i trapper eller no jeg heller:)

Skrevet

Kanskje er det glidemiddelet som svir.. har i hvertfall gjort det på meg under graviditeten.. vi holdt på med massasje "der nede" for å tøye litt på dette mellomkjøttet, da har vi brukt mandelolje.. så prøvde jeg å bruke olje i stedet for glidemiddel under sex også, da sved det ikke! Kanskje verdt et forsøk =)

Skrevet

Modningsakupunktur!!!!! Tok det sist, og kjente murringene etter behandling. Fikk en relativt lett åpningsfase under fødselen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...