Kæmma og trultene Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Masse kynnere, noen litt vonde idag også, og hodet er festa Er i uke 38 så dette ser lovende ut (vet at det ikke nødvendigvis har noe å si da men - håper!)
lamor Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 hei jeg var hos jordmor i går og der var hodet godt festet og babyen hadde lagt på seg mye fra sist uke. Jeg har også veldg mye kynnere og nedpress. Som jordmor sa, man kan gå med full modning og 2-3 cm åpning i opp til 3 uker. Sist hadde jeg 2 cm åpning i to uker før babyen kom. Jeg håper forøvrig at hun kan holde seg inne til over helgen hvertfall, da vi skal på helge tur til dyreparken fra fredag til søndag ( 6 timer kjøring hver vei) og jeg finner det da mest praktisk at hun er inne i magen =)=)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Godt å høre! Man er jo litt mere letta når man vet at hodet er festet ) Her tror jeg det er noe på gang idag, har vært kvalm og uggen i dag! Plutselig får jeg smerter i underlivet, vet ikke hva som skjer- akkurat som om vannet er på vei til å gå.. Er uke 36 nå. Termin 5.juni. Der da?
Kæmma og trultene Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 Her ville ikke jm sjekke modning eller åpning, som hun sa gjorde de ikke det (her iallefall) før i uke 40. Men siden dette er andremann og førstemann kom til termin i mai '06 og hodet er festa + mine vondter så anto hun at jeg iallefall ikke kom til å gå mye over tida. Er i uke 38 med UL-ermin 23 mai (min menstermin er 11mai da). Uansett spennende fremovervfor oss!!!
Suretær Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Var også hos JM i dag og her er også hodet festa. Derfor jag og press i underlivet.. Ellers antok hun at lillemann var rundt 3100 g, så hvis han legger på seg et kg til de siste 4 ukene blir han rett over 4. Men det er vel ganske vanlig etterhvert.. 36+1 idag. Har begynt nedtellingen: )
Kæmma og trultene Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2009 Så bra - det er vel en ganske vanlig str ja. Mi er blitt estimert til å veie ca 3,2-3,5 ved termindato (var 2,8 på UL for halvannen uke sida). Det er samme str som storesøstra og akkurat passe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå