Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Når min første gutt kom til verden hadde jeg og svigermor avtalt at hun kunne komme å bo hos oss de første dagene siden mannen min måtte beynne rett på jobb. hun bor i utgangspunktet 3 timer unna. hun var hos meg i nesten en uke og vi hadde det helt supert. hun støttet meg når jeg fikk hormongråt og hjalp meg med ammingen=) hun er helt fanntastisk. hun skal nå kanskje være med på fødselen på barnebarn nummer 2. det er ingen som kan måle seg med sviigermor bortsett fra min egen mor da som også er helt fantastisk=) håper alle svigerdøtre kan se på svigermor som en ressurs og ikke en negativ del av mannen. hvem kan nekte besteforeldre til barnet å møte barnet så lenge de ikke har gjort noe galt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Signerer på denne... Elsker svigermoren min:) og hun skal få ta så mye del i babyens liv så mye hun bare vil! FANTASTISK SVIGERMOR HER OG:)
Mamman til Alida J. Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Signerer jeg å! Selv har jeg ikke familien min i nærheten, men jeg har et ganske godt forhold til min svigermor. Ingen problemer i det hele tatt! Hun får komme på besøk så mye hun vil! Selv sliter min mor med svigerdatteren sin...får ikke tatt del i graviditeten o.l.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Signerer denne jeg og. =) Hele svigerfamilien er fantastisk! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå