Gå til innhold

Dette med kanel.... ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det virkelig fremskynde en fødsel?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke...men sett at flere her inne har skrevet at det har "kommet igang" etter litt kanelboller og sånn...

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt!

Men om det er sant eller ei er jo en annen historie........ :)

Skrevet

Aldri prøvd, og ikke frister det!

Det advares vel forøvrig mot å spise mye kanel pga noe basselusker i det såvidt jeg husker.

Skrevet

Noen sier det virker, men jeg har ikke merket noenting. Har spist grøt med masse kanel på, og forsøkt å drikke det blandet i vann (dårlig idé, det la seg mest oppå og ble tørt i halsen), men her venter jeg stadig. Termin var 10 dager siden ;)

Skrevet

Har også hørt dette, og jeg har også spist grøt og kanelboller uten å tenke over at det var et kjerringråd. Men det satt nå ikke i gang noe.

Men det var noen som sa at det er ekte kanel man skal bruke, slike kanelstenger, om det stemmer vet jeg ikke.

Skrevet

Hehe, dette har jeg prøvd... uten virkning! Bare en haug med halsbrann på natten.

Dersom du/dere vil prøve, så er det viktig å bruke kanelstang, ikke pulveret man får kjøpt. Trekk evt kanelstang i vann så det blir Te. Grunnen er at kanel på glass ikke er ekte kanel å inneholder ikke det som er så bra med kanel (husker ikke hva det het), men er fremstillt av en annen tresort.

Skrevet

Jeg har drukket kanel te i fire dager nå (ca tre kopper for dagen) av ekte kanelstang, og har hatt masse vonde kynnere (menssmerter) i fire netter nå. Tror det hjelper på modningen siden de er så vonde.

Kan jo nevne at jeg også tar bringebærkapsler, gått på det noen uker allerede, og samtidig smører med fødselsforberedende olje.

(Ps var akkurat på ul og fikk vekstestimering og minien i magen er allerede 3,5 kg så jeg ønsker ikke gå overtid..)

Er 37 + 1 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...