Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 er man ikke litt FOR avhengig av pc´n sin da hvis man absolutt må ha med seg dendit også? la bare merke til ett par innlegg her en gang, hvor jeg forsto det slik at de befant seg på barselavdelinga mens de skrev innleggene sine... :/ så lurer bare på om det er vanlig å ta med seg laptoppen dit nå? mange av dere som har gjort det, eller har planer om å gjøre det?
Gjest Tale30 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg tok med meg laptop og en tv-serie for av en eller annen grunn trodde jeg at jeg skulle rekke å kjede meg. Da babyen kom ble jo laptopen liggende urørt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde ikke med meg. Fikk jo en baby, så hvorfor skulle jeg da sitte å glo inni i en pc. Ble jo aldri mett av å beundre den lille.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg angrer på at jeg ikke hadde med. Hadde ikke tv og babyen sov mye. Jeg hadde mistet så mye blod, så jeg var utrolig slapp og orket ikke menge meg med alle de andre mødrene. Det ble mange laaaaaange timer........
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 eg hadde den heller ikkje med,men av samme grunn som anonym over her,så fikk eg samboeren min til å komme opp med den dagen etter..blei litt brukt til å lese aviser og sjekke dib.com og slikt.syns det var greit eg:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Vi hadde med den når jeg fødte nummer 2, for å se film mens vi ventet. Forventet en langtrukken fødsel og den kom godt med :-) Angrer på at jeg ikke hadde den med når jeg fikk nummer tre også, for alene på føden kan bli kjedelig.. (Denne gangen måtte far være hjemme med de andre barna..) Kunne godt tenkt meg trådløst , åpent nettverk på føden..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Takk for tipset! Nå skal jeg garantert ha med meg min!
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Hadde ikke med sist og kommer nok ikke til å ha med nå heller. Men mannen kom opp med den når jeg var innlagt pga noe annet i noen dager, for da holdt jeg på å kjede ræva av meg (mens jeg gikk gravid første gang)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Synes det er skremmende at folk er så avhengig av pc. Ikke rart at den fysiske formen på oppvoksende generasjon er synkende. Ikke rart at alle organisasjoner og idrettslag har synkende medlemstall. Ikke rart at vi får flere og flere uforskammede unger, ungdom og voksende. Det er jo flere og flere som distanserer seg fra den virkelige verden, og "lever" gjennom å chatte med folk på nettet eller lage skrytesider av seg selv. Skaff dere et liv.... For å sette det litt på spissen.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Hadde det vært mulig å ta med seg pc og mobil i gode gamle dager da jeg fødte, så hadde jeg gledeleig gjort det. Med familie 50 mil unna så går timene sakte når man ligge på sykehus i 5 døgn. Jeg tar gladelig med meg pc og mobil neste gang ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå