Gå til innhold

Da var fødselen igang nesten 100% sikkert... =))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på overtidskontroll i dag.. Han sjekket meg og hadde 2-3cm åpning .. Og fikk en eller annen tablett som jeg skulle putte så langt oppi skjeden som jeg fikk den.. Også møtes vi igjen iløpet av dagen sa han.. hehe.. =)

Noen som har tatt sånn tablett ?? Kan det gå fort etter jeg har satt den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ønskes du lykke til:-)

Skrevet

Nå krysser vi fingrer og bein for at du snart får se lille gullet ditt.

VI krysser.... DU krysser ingenting!!!

Skrevet

hørtes ut som en modningstablett? kan gå ganske fort da :) uansett, lykke til! du blir nok mamma veldig snart :)

Skrevet

Å så spennende! Masse lykke til! :D

Har ingen erfaring med sann tablett da....

Fødselen min startet av seg selv etter at jeg hadde vært på overtidskontroll og blitt strippet.

Skrevet

Hvis det var modingstablett du fikk så kan et gå unna når det først starter, så lykke til :o)

Skrevet

Så spennende:-) Lykke til!

Skrevet

Vet ikke om det var modningstablett.. Bruker de det når man allerede er veldig moden med 3 cm åpning da??

Satte tabletten for 3 kvarter siden så blir spennende og se da.. Håpe det starter iløpet av dagen i det minste.. =)

Skrevet

Fikk sånne med eldstemann. Måtte ha 3 stk før riene startet (men jeg var ikke moden da)

Skrevet

Oki.. Høres ut som det er delte erfaringer her ja.. =)

Nå er jeg jo moden med 3 cm åpning og legen trodde jeg uansett kom til og føde iløpet av dagen han da.. Får bare vente og se.. =)

Skrevet

Har du rier da?

Skrevet

Jeg fikk modningstablett når jeg hadde 3cm åpning. (ble satt igang pga overtid)

Lykke til!

Skrevet

Begynner og komme noen som ligner veldig ja.. Som jeg har hatt på kveldene.., men aldri hatt de takene på dagen før.. Så bare håpe at de fortsetter og ikke stopper opp som på kvelden da.. =)

Men nå har han jo røsket litt, vannet har visst piplet litt tror jeg og fått en eller annen tablett som jeg sikkert burde spurt om hva var.. hehe.. =)

Bare krysse fingrene for at det starter opp ordentlig nå..

Skrevet

Tok det lang tid før det startet ordentlig hos deg ?? =)

Skrevet

Ok, da starter det sikkert når som helst. :) Lykke til!

Skrevet

Lykke til!

Håper du får møte nurket idag =)

Sukk....fikk nesten lyst på enda en......

Skrevet

Ååh, lykke til :)

Skrevet

Spennede..Lykke til :)

Skrevet

Massemassemasse lykke til:-D

Skrevet

Er det forresten din første??

Skrevet

Nei det er andremann... Kynnerne/riene er som på kvelden nå.. Virker nesten som de kommer annenhver gang med 10 min mellomrom og 7 min mellomrom.. Hmm... Håpe de blir sterkere nå snart da..

Skal gå opp og legge sammen litt tøy nå.. Gjøre litt husarbeid mens jeg fortsatt kan.. hehe.. =)

Skrevet

Skjer ikke stort enda bortsett fra de vanlige kraftige kynnerne.. Hmpff... Stopper det opp nå så blir jeg furt altså.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...