Gå til innhold

Fosteret ser så merkelig ut på UL.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nett vært på rutine ultralyd. Har sett så mange ul bilder rundt forbi , og fosterene ser ut som riktige babyer, flott profil.

Ikke min. Jeg er både skuffa og bekymra....... Den så ikke søt ut i det hele tatt.

Andre som har opplevd det og likevel kommer en normal baby ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjorde alle mine 3 også ,men var så fine når blei født.ikke vær bekymra,hehe. Spørs vinkelen på fosteret ,men hvis du vil se finere bilder kan du jo ta 3 d bilder,koster penger men man ser jo mere :-)

Skrevet

UL-bilder ser ikke søte ut, men du ser at det er en baby;) Kanskje du kjenner på mer bekymring ang utseende, siden det er din egen? At du ikke er så kritisk når du ser andres bilder?

Mine har IKKE vært søte på UL-bilder, men jammer er de søte i det virkelige liv. De er til og med fotogene;)

Skrevet

He he he, beklager at jeg ler. Men min første var vanskelig å se på som en baby i det hele tatt:-)

Det viktigste for meg var jo at ting var der de skulle være, i følge jordmor:-) Og at hjerte slo...

Ellers var det ikke stort å bli klok på.

Ut kom selvsagt verdens flotteste gutt, på 52 cm og 3860gr.

Men å se om de er søte eller ei på ul. det er ikke lett altså. Selv ikke de som driver med det til daglig ser det....

Rutine ul her ble tatt i uke 18 og de er rett og slett ikke søte i uke 18....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...