Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i uke 20 nå og jenta inne i magen min er aktiv:) Jeg har morkaken framom altså framme på magen, fikk derfor beskjed om at jeg ikke kom til å kjenne så mye liv enda. Men jeg kjenner 10-15 boksinger/spark fra henne daglig:) Ser det utenpå magen når hun sparker:) Sparkene under navelen min får meg til å rykke til:) Synes dette er bra:) Hva mener dere andre?

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke morkaken fremme siden jeg har kjent spark fra uke 16. Fra uke 18 kunne jeg kjenne det hver dag. Det har vært litte stille inni her nå i et par dager, men i morges var h*n veldig aktiv igjen! Det er jo en deilig følelse når den lille gir livstegna fra seg :) Sambo har fått kjenne spark og det er jo ekstra hyggelig. Han prøvde å lytte idagtidlig men hørte ingenting desverre. Kansje h*n lå musestille ;)

Jeg er 20+4 idag :)

Skrevet

Hehe det spørst om den gjorde det:) Det er herlig med disse livstegnene:) Min samboer har også kjendt sparkene:) Artig:) Jeg kjendte første livstegn da jeg var i uke 17, 16+1. Er glad jeg kjenner liv selvom morkaken min ligger framme:)

Det er så spennende dette her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...