Ronja65 Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Selv har jeg fri, nå skal jeg sette meg ut på terassen i solen med en god bok og nyte lugnet før stormen med treåringer og fjortiser...:-))))
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Ha en fin dag du å =) Nyt fridagen og trekk til deg sol og vårluft. Selv skal jeg krabbe ned i kjellern å sortere litt ting og tang. Kos deg da Ronjamor
♥Snulder Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Ønsker deg en flott dag/kveld - resten av uka!!! Kos deg med bok og sol!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå