Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 dere våkner til av at typen ligger og drar'n?? Jeg er i uke 34 og vi har sex et par ganger i uka ihvertfall. Jeg har faktisk fått bedre sexlyst etter at jeg ble gravid. Skal jeg bare la være å fundere på hvorfor han ikke ville ha sex med meg?? Eller, hva mener dere?? Føler at jeg ikke strekker til for han eller at han ikke er fornøyd med sexlivet vårt!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Jeg mener det må være lov å kose med seg selv fordi om en har en partner. Det trenger ikke bety at han er misfornøyd med sexlivet deres på noe vis. Jeg hadde ikke reagert noe på det!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Nei herlighet, han må da få lov å kose litt med seg selv. Det er ethvert menneskes rett! Det betyr ikke at du ikke er bra nok, men at han har behov for litt tid og kos med seg selv. Jeg ble selv "ferska" her en kveld. Trodde typen sov, og da jeg var ferdig, spurte han om det var godt. Ble kjempeflau og litt sint. Han synes jo ikke det gjorde noe. Synes nok bare det var morsomt. Men for meg er det veldig privat og noe han ikke har noe med. La han få holde på, så lenge han koser seg med deg også avogtil!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Nei, da hadde jeg også kasta han ut. Gris! Det høres ut som en liten guttunge som gjemmer seg under dyna. Voksne menn gjør det ihvertfall privat....
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Blir helt sjokkert over hvor pripne en del av dere er!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 Og hjemme i sin egen seng er ikke privat..??? Nei, nå må alle pripne jenter skjærpe seg! Det er en naturlig ting. Og det har ikke noe med om han er fornøyd med deg eller ikke. Men hvis han fikk lyst midt på natta når du sov, skulle han vekket deg da? Hadde det vært bedre? Prat med han og hør hva han sier, men ikke døm han på grunn av dette. Og det må da være mer som skal til for å kaste han ut?? Ærlig talt..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Ja da er du sikkert ganske umoden selv, tenker jeg. Å ha en mann som ikke drar´n under dyna, er ikke det samme som å være prippen, skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #10 Skrevet 6. mai 2009 Hun mente sikkert ut av senga. Det hadde jeg gjort ihverfall. Hadde følt at han ikke ville hatt meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Jeg har aldri våknet av at samboern har kost med seg selv. Men har sovnet til den rytmiske bevegelsen ja. Ofte han sliter med å sovne om kvelden,og ofte er det rett før jeg er i drømmeland at han sier at han trenger en ronk. Da legger jeg meg i armkroken hans og koser med brystet og brystvorta. Men i starten så ble jeg ofte skuffet over at han da ikke heller ville ha sex. Men han ville ikke spørre om det når jeg var halveis i drømmeland. Og hvorfor skal han ikke kunne fikse det på egenhånd da?
Gjest Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 Nei det hadde jeg ikke brydd meg noe særlig om nei^^ Jeg trur det er en helt naturlig ting for både jenter og gutter, noen ganger er det godt med litt privat enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Det er jo bare å bli me på leken! Hadde ikke likt at han gjorde det uten å vise noe kontakt til meg samtidig. Hvem vet hva han tenker på da?
malingus Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 "Hadde ikke likt at han gjorde det uten å vise noe kontakt til meg samtidig. Hvem vet hva han tenker på da?" Får virkelig ikke mannen din tenke på hva han vil? Bestemmer du over tankene hans? Du eier han ikke vet du. Begynner å skjønne hvorfor enkelte menn sammenligner ekteskapet med å være i fengsel... Jeg ser det som en selvfølge at jeg får fantasere om nøyaktig hva eller hvem jeg vil (det være seg kjæresten eller en fremmed) og onanere når jeg vil! Det er da en menneskerett!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Bedre at han drar'n enn at han prøver å stikke den inni deg mens du sover!!!!! Jeg hadde heller ikke likt om kjæresten min vekte meg bare for å ha sex, liker ikke å bli vekt, tom. ikke for å ha det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #17 Skrevet 6. mai 2009 Dette var tidlig på morgenen.. Jeg vil jo helst bare tenke at d ikke betyr noe annet enn at han var kåt da og ikke ville vekke meg. Han pleier som regel og vekke meg når han er kåt.. men har vært noen få ganger jeg har våknet til at han ligger og runker.. Men blir litt lei meg på en måte og. Hva om han ligger og fantaserer om noen andre.. vet d blir kanskje litt dumt å tenke d. Men samtidig litt pirrende.. Kanskje jeg bare skal prøve å bli med.. å se hvordan han reagerer på d?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #18 Skrevet 6. mai 2009 At menn ronker og kvinner tar på seg selv når de er i et forhold, er etter det jeg har forstått helt normalt. Det betyr ikke at man er misfornøyd med sexlivet i det hele tatt, men det er bare noe man gjør i tillegg. Kanksje han ikke ville vekke deg og derfor bare koste med seg selv. nei, det der tror jeg ikke er noe å være bekymret for. Hvis han konstant avviste deg og bare tok på seg selv, hadde jeg kanskje blitt lei meg, men jeg vet at min mann tar seg en ronk stadig vekk, men han er like lysten på meg likevel
MorStine+jente09 Skrevet 6. mai 2009 #19 Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde ikke brydd meg i hele tatt, nå for tiden tror jeg at jeg hadde sett på det som en lettelse, da jeg har mistet en del sexlyst selv pga graviditet. Men ser uansett på dette som en naturlig ting. Hender at jeg onanerer selv, uten å "invitere" han med, rett og slett fordi det eneste jeg ville ha var en kjapp orgasme, ikke kos, kyss og alt som følger med:p Skulle faktisk ønske at han ville gjøre dette selv av og til. Har en sambo som ikke vil gjøre selv, fordi det er mer opphissende når jeg gjør det for han. Så blir litt "mas" av og til, føler jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #20 Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde ikke brydd meg. Vi har et fantastisk sexliv, men jeg onanerer allikevel. Noen ganger er det godt å få være i fred med egne fantasier. De handler sikkert om deg :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #21 Skrevet 6. mai 2009 Herregud da, er jo helt naturlig. Hadde likt det jeg og blitt tent av det. Så deilig å høre/se at din egen mann har det godt. Han ligger jo ved siden av deg så det kan jo ikke være så galt. Jeg tar gjerne fram dildoen om jeg har lyst, betyr ikke at jeg er misfornøyd med mannen men bare at der og da var det det jeg ville!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2009 #22 Skrevet 6. mai 2009 Hadde han vekket henne mitt på natta for sex, så hadde det dukket opp en debatt her om at mannegrisen ville ha sex mitt på natta. For det er jooo heeelt forferdelig.. :s At han drar seg er vel ikke farlig, du har vel kost med deg selv uten at han vet det?! Det er helt normalt, og handler ikke om han liker deg eller ikke, eller er en gris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå