cherry coke Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 Herregud, så sina jeg blir! Tenk på den stakkars jenta! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/artikkel.php?artid=562755 Her fant russen ut at de skulle kidnappe en utvalgt person. De kjørte han til et fyrtårn langt unna sivilisasjonen. Tok fra han mobil og klær. Dette er noen år siden, men jeg husker godt alle skriveriene om det. Foreldrene anmeldte det ikke, og det synes jeg var utrolig synd! Det kunne ha vært for skrekk og advarsel til andre. Håper foreldrene til denne lille jenta anmelder saken!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Kan virke som om russedressen fratar de all sunn fornuft. Dette er noe de garantert ikke hadde gjort i vanlige klær... Om jeg kan si det sånn. Håper det blir anmeldt og jeg håper at de som gjorde dette får sin straff. Hadde det vært mitt barn, da skulle jeg faen meg funnet de og skremt de litt........mye...
cherry coke Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2009 Ja, du må ikke snakke. Hadde dette hendt med mitt barn, skal jeg love deg at jeg ikke hadde vært nådig! Nå gjelder dette heldigvis ikke alle russ, for det finnes jo snill og fornuftig russ der ute. Men det er sant som du sier...med den gang de får på seg dressen så forsvinner vettet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Er det mulig? En ting er hva de gjør med hverandre (har hørt nok av grusomme historier) men å ta UNGER?? Fyttikatta så forbanna jeg blir! Det blir jo søren meg bare verre og verre for hvert år og jeg får mer og mer avsmak hver gang jeg ser snurten av dressene for jeg får virkelig "skikkelig bortskjemt og totalt blottet for fornuft og realitetsforståelse"-vibber av dem ( Russ må gjerne feire at de er ferdig (når de er ferdig) ikke bare drive med bøll noe jeg har inntrykk av at det dreier seg mer og mer om...
Tired mama Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Herregud, det er DRØYT når de går løs på uskyldige BARN!!!
Sjefsmegga Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Synes det er helt feil å dra alle russ over en kam, joda, mange gjør ting i russetida som de ikke hadde gjort uten dressen, men de aller fleste er grei og kjekk ungdom som ikke gjør sånne ting. Rystende oppførsel, men ser for meg at dette ikke er den mest oppegående av russen og personer som har gjort endel faenskap fra før av.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Noen mister jo alt som heter vett når de får på seg den buksa... Heldigvis er ikke alle russ sånn, men har sett endel dritt fra russen for å si det sånn. OG vært "offer" for dem selv - 40 russ mot meg når jeg var 16. Kjempekjekt!
annki83 Skrevet 6. mai 2009 #8 Skrevet 6. mai 2009 hadde ikke vært snakk om å tenke på om jeg skulle ha anmeldt hadde dette vært mitt barn! jeg hadde anmeldt de på flekken. heslt prøvd å finne ut hvem de hadde vært, hvilke skole som ligger i nærheten osv å fått snakket me foreldrene deres, rektor osv. kan jo ikke så godt banke opp disse russene heller men fy så fristende det hadde vært!
It's all about me Skrevet 6. mai 2009 #9 Skrevet 6. mai 2009 Å fy flate, det er i slike tilfeller gapestokken burde tas fram igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå