med nr 3 i magen Skrevet 6. mai 2009 #1 Skrevet 6. mai 2009 tiden flyyyyyyger....den går altfor fort mener jeg...sikkert noe med at jeg har en liten en fra før. hvordan er formen deres i denne uka da? jeg har egentlig vært i kjempefin form frem til nå..men nå kjenner jeg plagene renner på....lite overskudd, ekstremt trøtt, forferderlig halsbrann døgnet rundt,mensmurringer, vondt i bekken, å kjenner det er begynner å bli tungt med en 1 åring her.. ja dette var min klageliste =p Tenker bare på hva jeg får tilbake, å da er det så absolut verdt alt sammen
Fallerifallera Skrevet 6. mai 2009 #2 Skrevet 6. mai 2009 Jeg er og 28+1 i dag og over hit, hurra! Jeg er kjempelei, kvalm, sliten, betennelse i bekkenet, kramper i magen, vann i kroppen og fått skikkelig allergi på toppen av det hele. Så dette blir en hurramegrundt sommer! ;D Menmen, noen dager er gode og når sola skinner er det ikke så verst likevel!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 hei! Jeg er 28+0 idag, så hører vel egentlig ikke til her før imorgen. Har du ogå en 1. åring jeanette? Det har jeg og, og hun går ikke, så det er litt tungt for mammas bekken. Jobber fullt også nå... så det tar på. Formen er stort sett ok, men bekkenet trøbler mer og mer...
med nr 3 i magen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2009 Brno er gravid igjen : jepp, har en som blir 1 år nå i Mai da ligger vi ganske likt an da.hehe. han går ikke enda han eller. å kjenner at det er fryktelig tungt å gå å bære på han. Kjenner at det tar på litt sånn psykisk å dette...men har jo valgt dette selv, så kan egentlgi ikke klage på det. Men har hatt mange oppturer å nedturer med dette å få barn nr 2 så tett. hva tenker du rundt dette da?
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 Ja da ligger vi veldig likt an. Datteren vår ble ett nå i slutten av april. Faktisk syns jeg det var tyngre psykisk sist, var så usikker på hvordan det var å skulle bli mor. Kjenner jo at jeg blir sliten nå, men er mer trygg på hvordan det blir på tross av at jeg syns den første tida var knalltøff. Det var langt fra planlagt for oss å få to så tette, men når det ble sånn så har vi igrunnen tilpasset oss ganske greit. B¨de mannen min og jeg har søsken som er nesten like tette. Spent på hvordan 3. tri blir, hadde en del plager på slutten sist som jeg håper å slippe... Vi må holde litt kontakt:)
morsomjente Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Jeg hopper også overhit idag å så morsomt Jeg er vært i utrolig god form (var det siste gang også når jeg gikk gravid). Tror jeg sliter mer med stress en gravideten...haha, skal ha eksamen om 4 uker å så skal jeg få bebis om ca 8 uker (blir satt igang da)...har en datter fra før så skulle egentlig ønske at jeg kunne hvile litt mer haha....så bank i borde, heldigvis har formen vært fin -lykke til videre...
Fallerifallera Skrevet 6. mai 2009 #7 Skrevet 6. mai 2009 Jøss, jeg har en gutt som akkurat ble 2 år og jeg synes mine kommer tett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå